Dereotlu çörek

DereotU TutkunlarınA DuyruluR...

Eğer sizde dereotlu tariflerden hoşlanıyor iseniz; bu tarifi seveceksiniz. :)
Bu sıralar yoğunluğumdan dolayı bloguma istediğim kadar ilgi gösterip, sizlere yenilikler sunamıyorum. :(

Tarifimize dönersek;

Malzemeler:
  • 125 gr Margarin
  • 100 gr Kaşar
  • 3 Yumurta (bir sarı dışına)
  • 3 Yemek kaşığı yoğurt
  • Yarım demet dereotu
  • 2,5 Su bardağı un (ben 3,5 su bardağı un kullandım)

Hazırlanışı :

  1. Kaşar ve dereotumuz robottan geçirilir.
  2. Bütün malzemeler kulak memesi kıvamında yoğrulur.
  3. Dilersenin hamurumuzu açıp, üçgen şeklinde kesip küçük sigara börekleri şeklinde yuvarlayabilirsiniz. Yahut benim gibi işin kolayına kaçabilirsiniz. :)
  4. Ayırdığımız yumurta sarısını üzerine sürdükten sonra 180 derecede kızarana kadar pişiriniz.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
BEN DERE OTLU LEZZETLERE BAYILIRIM Bİ DENEYEYİM BAKALIM BENİMKİDE GÜZEL OLACAKMI??

Popüler Yayınlar